søndag 13. juli 2008

Sommerlesing

For meg er betyr sommer at jeg arbeider mer, så i motsetning til de som setter opp sommer-lese-lister, prøver jeg å sette ned leseambisjonene. De siste ukene har jeg lest, men har prioritert å sitte ute i solen eller tilbringe tid sammen med ferierende venner isteden for å blogge.

Lesingen blir også preget av tilgjengelighet - både fysisk og mentalt. Christie kronologisk - som jeg tenkte var et flott sommerprosjekt - har stoppet opp ettersom Deichmanske bibliotek har rotet bort sitt eksemplar av The Sittaford Mystery, så boka kommer nå snart i posten. The Mill on the Floss der i mot er fysisk tilstede, men jeg vet ikke helt om jeg klarer å engasjere meg i historien. Jeg tror det er miljøet som ikke fenger, men det tror jeg forandrer seg, så jeg har ikke tenkt å legge boken bort.

Ingen kommentarer: